Mitas nr. 1: Keramika padengtas automobilis apsaugomas nuo nudaužymų.
Tai netiesa. Keramika apsaugo automobilio laką nuo įvairių reagentų ir smulkaus smėlio įbrėžimų. Nuo akmenukų nudaužymų gali apsaugoti tik apsauginė plėvelė.
Mitas nr. 2: Automobilio lakas po padengimo nesibraižys.
Kad ir kaip norėtūsi, tačiau tai ir liks (bent kol kas) tik mitu. Įbrėžimai atsiradę nuo smulkių dulkių iš tikro būna mažesni, tačiau jei važiuosite į automatines plovyklas, ar valysite nuo automobilio sniegą savo mėgstamu šepečiu įbrėžimai tikrai atsiras.
Mitas nr. 3: Automobilio kėbulą reikia padengti 10 keramikos sluoksnių, norint turėti ilgalaikę apsaugą.
Netiesa. Remiantis įvairiomis technologijomis ir gamintojų rekomendacijomis, norint suteikti kėbului ilgalaikę apsaugą keramiką geriausiai dengti 2-3 sluoksniais, o optimaliausias variantas būtų 5-6 sluoksniai.
Mitas nr. 4: Keraminė danga apskritai neduoda jokio efekto, o jei efektas ir būna jis trunka kelis mėnesius. Tai tik išpūstas reklaminis burbulas.
Tai netiesa. Keramika sukuria vandeniui atsparų efektą, prisotina automobilio spalvą blizgesiu, taip pat suteikia apsaugą nuo smulkaus smėlio įbrėžimų ir reagentų. Keramikos poveikis trunka apie 1,5 metų, o laikantis paslaugos teikėjo rekomendacijų gali išlikti ir iki 3 metų.
Mitas nr. 5: Keramika pasidengia lyg antras lako sluoksnis. Lako storis, kuris panaikinamas poliravimo metu yra “užauginamas“ keramikos pagalba.
Deja, tačiau tai netiesa. Keramika tikrai „neužaugina“ lako sluoksnio, keraminė danga tiesiog sutankina laką, dėl to jis tampa kietesnis ir atsparesnis išoriniams veiksniams. Po keramikos padengimo lako tvirtumas beveik prilygsta deimanto kietumui.