fbpx

Naujienos ir patarimai

← grįžti atgal

Meistras pataria – kaip prižiūrėti kėbulą žiemą

Vyriausias studijos meistras ir savininkas savo Facebook paskyroje pasidalino savo rekomendacijomis ir patarimais kokį automobilio priežiūros kompleksą rudens – žiemos laikotarpiui geriausia rinktis, dalinamės Igorio pastebėjimais:

“Pasibaigus ilgam ir darbingam, jau ketvirtam mūsų sezonui su Autoestetika su kolegomis nusprendėme, kad reikia pasiūlyti tris kompleksus, tam, kad būtų paprasta ir nesunku išsirinkti ir nuspręsti, kuri paslauga optimaliausia turimam automobiliui.

Visi trys kompleksai jau paskelbti mūsų svetainėje ir juos nesunkiai galima rasti meniu viršuje pasirinkus langelį “Pasiūlymai”, tačiau šio posto tikslas šiek tiek papasakoti apie juos ir padėti išsirinkti tiems, kas nežino ar abejoja 😎

Taigi, pradėsiu nuo pačio pirmojo – pilna automobilio apsauga keramika.

Į šį kompleksą įskaičiuotas automobilio kėbulo, visų stiklų ir ratlankių išorinės dalies dengimas keramika. Kėbulas dengiamas iš viso trim sluoksniais dangos – vienas 9H, arba kaip aš vadinu “pure” produktas, kurio sudėtyje yra didžiausias procentas pačios keramikos (SiO2), kuris sukuria labai ploną, tačiau kietą paviršių ant automobilio lako. Tuomet papildomi du sluoksniai hidrofobinės dangos – kurioje pagrindinė sudedamoji dalis taip pat keramika, tačiau be jos dar yra papildomų junginių, kurie  suteikia didesnį slydimo kampą. Pagrindinė šios dangos funkcija – sukurti slidų paviršių. Taigi visi lašelių nubėgimai, mažiau limpantis purvas – būtent šių, papildomų dviejų sluoksnių nuopelnas. Du sluoksniai pasirenkami ne šiaip sau, kadangi šiai dangai tenka didžiausia apkrova – jos ilgesniam tarnavimui renkamės būtent du, o ne vieną sluoksnį.

Šią paslaugą rekomenduočiau – naujų automobilių savininkams, kodėl? – Investicija pirminei automobilio apsaugai nėra gan maža, todėl visada šioje vietoje būsiu atviras ir nuoširdus – apsaugant kėbulą keramika klientas, kuris turi visiškai naują automobilį tikrai sukuria jam didesnę likutinę vertę, jau nekalbu apie lengvesnę priežiūrą ar iškarto pastebimą pačio automobilio išorinę išvaizdą. Tačiau ar verta pakankamai nemažus pinigus investuoti į senesnį nei pavyzdžiui keturių metų automobilį? Palieku spręsti Jums. Mano nuomone, tokiu atveju geriau rinktis tik hidrofobinę dangą – skirtumas pasidengus ja taip pat labai akivaizdus, ne tik pastebimas, tačiau ir jaučiamas praktiškai.

Antrasis kompleksas – vieno etapo poliravimas, ilgalaikis vaškavimas ir generalinis valymas su odinių paviršių impregnavimu. Asmeniškai aš, tokią paslauga rekomenduoju klientams, kurių automobilių amžius nuo 3 iki 8-9 metų ir jie nenori daug investuoti į automobilio estetinę išvaizdą tačiau, nori atgaivinti ir pagyvinti spalvą, pašalinti lako matiškumą, na ir žinoma mėgautis švariu salonu. Jei Jūsų automobilis ilgai nebuvo kruopščiai išplautas, jus erzina purvo pilni tarpduriai, o automobilio spalva jums atrodo pasikeitė iš juodos į pilką, tai greičiausiai, Jums šis kompleksas kaip tik! Žinoma, vieno etapo poliravimas nepanaikins visų įbrėžimų ir neverta tikėtis, kad automobilis atrodys kaip iš salono, nes šis poliravimas ir neskirtas maksimaliam rezultatui pasiekti, tačiau spalva tikrai taps ryškesnė ir smulkūs įbrėžimai pašalinti – kas bendrą kėbulo vaizdą tikrai pagerins. Ilgalaikis vaškavimas taip pat suteikia vandenį ir purvą atstumiantį efektą, pasiūlymo aprašyme mes pateikiame laikotarpį tarp 2-4 mėnesių, šis laikotarpis priklauso tik nuo to, kaip jūs prižiūrite (plaunate) kėbulą, jis gali būti ir ilgesnis, tačiau iš patirties sakau, kad plaunant kėbulą rankinėse plovyklose vaškas tikrai išliks mažiausiai du mėnesius. Dar šiek tiek apie salono valymą – generalinis valymas yra kruopštesnis nei paprastas sausas salono siurbimas, todėl tikrai tinka automobiliams, kurie kiekvieną rytą veža vaikus į darželius ar mokyklas, ar yra naudojami darbo tikslais, žinau, kad dažniausiai tokiais atvejais daug investuoti į cheminį valymą nesinori, o pastovios tvarkos automobilio salone palaikyti tiesiog neįmanoma. Tokiu atveju – generalinis valymas yra išeitis.

Ir paskutinis kompleksas – krupštus kėbulo plovimas, vaškavimas ir sausas salono valymas.

Tikriausiai tinkantis be galo daug kam – pradedant nuo klientų, kurie dažniausiai neturi daug laiko, todėl jiems sudėtinga palikti automobilį porai dienų pas mus, arba tiems, kas nori pasiruošti kėbulą žiemai – kruopščiai nusiplauti, išsivalyti tarpdurius, ratlankius ir nuvalyti bitumą nuo kelio ar stabdžių dulkių, taip pat ir tiems, kas važinėja su keramika dengtu automobiliu, tačiau paslauga atlikta prieš metus ar daugiau. Pirmiausiai, tai puiki paslauga būtent rudens – žiemos sezonui, nes pastovi drėgmė ir purvas ant kėbulo ilgainiui sukelia koroziją ant automobilio. Jei ant kėbulo prilipusios stabdžių dulkės yra nepašalinamos aplink save jos  pradeda formuoti koroziją, taip atsiranda lako, dažų atkėlimai, kuriuos galima pastebėti plika akimi. Po šių apnašų pašalinimo kėbulas yra padengiamas vašku, todėl suteikiama tam tikra apsauga, kuri mažina purvo kibimą prie kėbulo, apie tai šiame post‘e jau kalbu pakankamai daug, todėl nesikartosiu taupydamas Jūsų laiką.

Tikiuosi šiuo ilgu savo parašymu padėjau Jums išsirinkti ir suteikiau informacijos, jei iš viso šito iškyla klausimų – visuomet galite rašyti, skambinti, komentuoti

← grįžti atgal